TABOOTE ESHGH
be salamatye kasi ke hezar bar shekast ama shekastan balad nabod..

کلاس اول راهنمایی بودم

 

که فهمیدم عاشقم شده

 

منم بچه اصلاچمیدونستم عشق وعاشقی یعنی چی

 

هم دوست پسرعمم بودهم پسرهمسایمون

 

3سال ازم بزرگتره

 

بادخترعمش دوست بودیم

 

پسرعمه ی من عاشق دخترعمش شد

 

واونم عاشق من...

 

اسم پسرعمم محمدواسم اون آرشه

 

باهم قرارگذاشتن که محمدبه من بگه ارش

 

منوومیخوادوارش به دخترعمش هستی بگه

 

راستش من فقط فکروذکرم درس بوداون

 

زمان فک میکردم هیچ کس به انداره ی من

 

خوشبخت نیس..!!!!!!!!

 

تااینکه هستی قبول کردبامحمدرابطه برقرارکنند

 

وواقعاعاشق هم شدند

 

محمدهرشب بهم میگفت خیلی دوستش دارم

 

وااااااااااای فکرشوبکن مابهم برسیم

 

وتووآرش هم بهم.

 

اماهروقت این حرفومیزدحسابی کفرم بالامیومد

 

شایدهزارتاناسزابارش میکردم

 

آخه من ومحمدمثه خواهربرادربودیم

 

ازبچگی باهم بزرگ شدیم

 

بازی کردیم

 

بیرون میرفتیم..

 

این داستان تایه سال ادامه پیداکرد

 

تااینکه تبدیل شدبه نامه دادن وملاقات های یواشکی

 

که حتی من نمیدونستم

 

یعنی محمدهیچ وقت بهم نگفت بههستی نامه میده..

 

بنظرم ایناهمش بچه بازی بوده

 

ارش ومحمدرفته بودن توخیابون وداخل

 

بقیه کوچه هاوحرف اول اسم 4نفرمونو

 

بااسپری رودیوارهانوشته بودن

 

هستی خوشحال بودولی من عصبانی

 

بهش گفتم بروبه پسردایی گرامیت بگو

 

دست ازسرم برداره من نمیخوامش

 

ولی اون گفته بودشده بمیرم میمیرم

 

ولی دست بردارنیستم....

 

من شده بودم واسطه هستی ومحمد

 

کم کم شروع کردن به هم کادودادن

 

واقعاضایع بازی درمی اوردن....

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 مهر 1392برچسب:, :: 20:33 :: نويسنده : tanha

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان TABOOTE ESHGH و آدرس tabooteeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 14625
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب